Direktlänk till inlägg 27 februari 2017

Beställningar

Av Linda - 27 februari 2017 17:52

Har fått massa beställningar under dagen. Så roligt att få virka till folk som sedan blir så nöjda och bara vill beställa mer. La ut en bild på bokråttan i en grupp på fb för tjejer med bibolär. Tog inte många minuter innan jag fick den första beställningen. Så nu har jag fått skriva upp alla beställningar så jag har koll.

Denna gruppen jag är med i är den bästa gruppen jag är med i. När jag gjorde min utredning var jag rädd att dom skulle ta bort min bipolära diagnos och att jag då skulle vara tvungen att lämna denna grupp. Så på ett konstigt sätt blev jag glad att jag hade kvar den. Det är så svårt för andra som inte har diagnosen att förstå hur vi med diagnosen funkar. Vi stöttar varandra hela tiden. Hjälper till med frågor om olika mediciner och deras biverkningar. När livet bara är tufft eller att man bara behöver spy lite galla så finns vi där.


Igår la jag ut en liten grej som hände mig igår. Snacka om att jag inte hade koll alls   

Jag hade några dagar tidigare bokat tvättid. Kom på att jag inte hade skrivit upp det i kalendern, så jag skulle göra det. Går in i min kalender, ska skriva in den 30/2 hmmm Det finns inte det datum. Tänker att nu har kalendern får fnatt och laddar hem en ny. Hmm där fanns ju inte det datum heller. Tänker att det finns ju ingen månad som inte har mindre än 30 dagar. Sitter och funderar ett bra tag. Sedan faller polletten ner. Februarie har ju bara 28 dagar   snacka om att känna sig dum.


Idag hade E varit på 4:års kontroll. Hade gått bra enligt D.  Nu ska jag försöka få ordning på alla min virkmönster och sedan börja virka på beställningarna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 januari 2018 11:04

Ja livet är som en enda stor bergodalbana. Upp och ner, hit å dit. Som många har läst på fb har jag valt att göra slut med Marcus. Inget roligt beslut, men ett beslut jag har varit tvungen att ta för min egen skull.   Igår var min älskade extra m...

Av Linda - 16 januari 2018 14:22

Nu är det full fart känns det som.  I söndags snubblade jag över Marcus hund och fick troligen en spricka i foten. Ska på återbesök på torsdag och kolla foten mer när svullnaden har gått ner. Jag satt i köket och pusslade och när jag skulle resa mig ...

Av Linda - 13 januari 2018 13:29

När man ger någon råd så säger man oftast - Följ ditt hjärta. Lyssna på din magkänsla. Men när man inte vet vad magen eller hjärtat vill, eller om dom vill olika. Hur gör man då? Är det mitt förflutna som spökar? Är det min bipolära diagnos som kicka...

Av Linda - 1 november 2017 13:58

Ja inte händer det mycket med att få information från BUP om F. Dom ringde upp mig förra onsdagen och sa att dom som håller i våran kontakt hos dom skulle ringa upp min under förra veckan och ge mig den information som jag vill ha. Ja hur har det gåt...

Av Linda - 25 oktober 2017 09:42

Hur jävla svårt ska det vara att ta tag i saker? Nu kommer ett inlägg jag verkligen känner att jag måste få skriva av mig. Kommer bli ett argt inlägg känns det som. Vi håller på och kämpar för att F ska få en ADHD- utredning. Ja ja jag tror att vi ...

Ovido - Quiz & Flashcards