Alla inlägg den 19 februari 2017

Av Linda - 19 februari 2017 16:14

Ja gud vilken trötthet jag har nu. Kommer ändå inte ner i varvar. Hjärnan kör på som bara den. Många tankar, många funderingar som snurrar. Inget viktigt direkt men det stör mig.


Nu har jag börjat förberad för E kalas vi ska ha på torsdag. Funderar mycket på vilka smaker jag ska ha i tårtan. Hon älskar ju jordgubbar och choklad. Letar efter lite roliga recept på fyllningar. Sedan har jag en bild i huvudet som jag vill att tårtan ska se ut när jag monterar den. Får väl se hur många svordommar det kommer då och hur resultatet blir. Har iallafall gjort en egen tårtbotten, vilket är första gången. Å den blev bra så nu hoppas jag att det kommer gå bra när jag ska dela den.


Ja då är det söndag och ytterligare en vecka har gått. Jag har väldigt svårt för att ha koll på vilken dag det är när jag är sjukskriven. Alla dagar ser lika ut ungefär.


Ikväll blir det så ska det låta och Innan vi dör. Innan vi dör är en serie på ettan. Den är riktigt bra. Så har ni inte kollat så gör det.


Ha de gott alla

Ovido - Quiz & Flashcards