Alla inlägg den 20 februari 2017

Av Linda - 20 februari 2017 18:44

Ja idag är det måndag. Har idag tagit mig till frisören. Det var väldigt skönt att bli av med lite hår. Min frisör var fortfarande på semester så jag blev klippt av en kille som jobbar där också. Trodde han bara klippte killar, men han kollade på mitt hår och sa att han kunde klippa det. Är så nöjd!!! Han var grym. Enda nackdelen var att han inte kan svenska. Så fick prata engelska med honom. Å ni som känner mig vet ju hur hemsk min egenlska är =) men vi lyckades prata lite. Sedan hade jag en bild i huvudet om hur jag skulle färga håret. Kan väl säga som så att det inte alls blev som jag trodde. Man ska läsa informationen innan man väljer färg. Jag färgade håret mörkt brunt och skulle färga luggen lila. Ja när det är dags att lägga i den lila färgen så står det - Blir inget resultat på mörkt hår. Ja ja får köpa avfärning och börja om. Det som var så bra med den lila färgen var att man tvättar bort det. Å det kommer i en tub, så den färgen man inte anväder kan man spara och använda igen.


Idag ringde min läkare, han hade fått resultaten på mina blodprover. Så nu får jag börja med Litium. Nervös då jag vet att jag kommer må mycket sämre innan det vänder. Så nu tänker jag fira E på torsdag, sedan kan jag falla ihop.


Ja ja nu blir det virkning och se på Sofias änglar sen

Ovido - Quiz & Flashcards