Alla inlägg den 4 februari 2017

Av Linda - 4 februari 2017 16:48


Ja nu är det lördag och idag startar Melodifestivalen. Jag gillar inte hur upplägget är nu mot när jag var yngre. Nu är det massa delfinaler och sedan en stor final om några veckor, mot som det var förr med bara en kväll med melodifestivalen. Blir väl att titta på den ikväll, vet inte riktigt om jag kommer se klart på den då jag lätt tröttnar när det är förmycket saker mellan låtarna.


 


Ja nu är det match mellan Sverige och Norge i semfinal. Sverige leder med 8-0 nu i halvlek. Detta är en match som vi på pappret visste att vi skulle ta.Vi har mött Norge fyra gånger tidigare då vi har vunnit med  10-0, 11-0, 12-0 och 13-0. Så nu får vi se vad kvällens resultat blir. Just nu hoppas jag på att vi kan hålla nollan. Det hade varit så gött att kunna hålla nollan för femte matchen. Har funderat på en sak, Sverige borde ha gjort flest mål i Bandy VM 2017. Ja menar 34 mål mot tyskland i torsdags! 

Senare idag är det match mellan Ryssland och Finland. Vinnaren får vi möta imorgon i finalen. Många tror attt Ryssland kommer att så i finalen mot oss, men nja vi ska nog inte underskatta Finland. Imorgon går finalen som sagt. Jag är på symöte då, så det blir att kolla in lite då och då på telefonen för att se vad det står.


Värken i örat är bättre idag, men inte bra. Det börjar väl ge med sig.

Väntar på att läkaren ska ringa mig från vuxenpsykiatrin så vi kan börja med litium och trappa ut lamotriginet. Har varit och tagit blodprov för att se om vi kan börja med litium. Kommer bli en jobbig period men jag är taggad att brörja ändra och förhoppningsvis må lite bättre och kunna hantera min vardag lite bättre.


Imorgon får jag träffa L och E. Längtar så mycket, saknar dom massor.


Nu blir det att fixa lite mat *läs värma rester i micron*



  

  

Ovido - Quiz & Flashcards