Alla inlägg den 5 februari 2017

Av Linda - 5 februari 2017 18:57

Ja nu har jag kommit hem efter massa roligheter. Det började med att L fick sin barnbibel i götene. Prästen och församlingspedagogen i götene är så otroligt bra. Dom har massa roligheter för sig som gör att tiden går så fort.

L var jättestolt över att ha fått sin bibel. Hon som annars är så blyg gick fram själv och tog emot bibeln. Många andra hade med sina föräldrar med fram, men inte L. Hon kände ju också församlingspedagogen väl då hon både går på kyrkis och miniklubben.

 


 

 

Efter så åkte jag och mamma och åt lite mat, gick även in på Lloyds Apotek ute vid Ängshagen. ALDRIG mer att jag går in där för att hämta ut medicin igen. Otrevliga och tog JÄTTELÅNG tur att få ut mina mediciner. Tacka vet jag Apotek hjärtat på sjukhuset. Där är dom mycket bättre.

 

Jag har ju fått äran att vara med i mammas sygäng, så vi hade symöte idag. Det är så skönt att få komma ut på lite roliga grejer. Är ett helt underbart gäng. Idag blev det massor av skratt. ja mamma kan ju inget sänga då jag har fått min humor från henne. Vet ej var Ing-Marie hade köpte för konstigt godigs. Jag säger bara ubåt   

 

Nej nu ska jag ta tag i att skirva rent lite virkmönster. Blev inte så lång blogg idag.

 

over and out

Ovido - Quiz & Flashcards