Alla inlägg den 6 februari 2017

Av Linda - 6 februari 2017 20:10

Ja vad har jag gjort idag då.... Inte mycket, men har gjort mig en egen sida på facebook för min virkning.

Det som är så roligt att jag nu börjar få in lite beställningar. Virkning är för mig en terapi, som får mig att slappna av. Det som även är roligt med att få beställningar är att man får utmanna migsjälv. Det är så häftigt. Hade det varit till mig så hade jag nog gett upp visa grejer, men nu är det bara att köra på. Har ju min mamma att fråga och sedan finns det massa hjälp att hitta på nätet.


Kollar nu på Sofias änglar. Herre gud vad fort livet kan vända =( Att få penicillin när man är sjuk är något vi alla känner oss trygga med. Man vet att läkarna har kolla och så. Jag tål tex inte Kåvepinin, å det står det med röd text när läkaren går in i min journal. Denna killen hade ingen känd allergi mot penicillin, men han dog tyvärr av biverkningarna. Han lämnade sin fru och två små barn. Tårarna rinnner när jag ser på detta.


Så alla nu som läser detta! Ta vara på livet! Säg hur mycket ni älskar varandra! Finns där för en vän!




Ovido - Quiz & Flashcards