Alla inlägg den 13 februari 2017

Av Linda - 13 februari 2017 18:28

Ja nu kanske många funderar på vad jag menar med den rubiken. Ni vet ju som sagt att mitt öra är kass. Igår googlade jag runt för att se om jag kunde hitta några tips på hur man kan lätta värken. Läste då om en mamma som hade sprutat nässpray i örat på sitt barn. Tänkte att detta måste jag testa. Jag har en nässpray hemma som inte har några konserveringsämnen i sig. Nässpray gör att svullnaden i näsan går ner och man får lättare att andras. När man har ont i örat beror det mycket på att man är svullen i gångarna. Så jag tänkte det låter ju logiskt att det kan få svullnaden i örat att gå ner.

Jag provade, säger bara prisa gud!!! Igår natt så låg jag och grät av smärta, fick inga tabletter att hjälpa. Hela dagen hade jag en hemsk värk. När jag sprayade så känder det som att det bubblade i örat och att det löste upp något. Det var ingen vaxprop för det hade dom kollat på jouren. Jag gick och la mig sedan. Å till min förvåning sov jag hela natten! Det har jag inte gjort på länge.


Idag har jag inte gjort mycket, eller jo jag har varit ute och hämtat min apodos och handlat lite.

Håller på och virkar på en lalylala fåret lupo. Lägger ut bild på den när den är klar.


Ikväll blir det att gråta lite när man tittar på sofias änglar.

Ovido - Quiz & Flashcards