Direktlänk till inlägg 1 november 2017

Ullared och mycket annat

Av Linda - 1 november 2017 13:58

Ja inte händer det mycket med att få information från BUP om F. Dom ringde upp mig förra onsdagen och sa att dom som håller i våran kontakt hos dom skulle ringa upp min under förra veckan och ge mig den information som jag vill ha. Ja hur har det gått??? Jo ingen har ringt än!!! En vecka har alltså gått. Nu är det inte många arbetsdagar kvar tills vi ska ha stormötet på skolan. Behöver liksom informationen nu. Så idag har jag ringt BUPs rådgivning igen och bett att dom ska ringa upp mig. Får väl se om dom gör det under dagen nu eller om jag for fortsätta jaga dom. Vill inte behöva jaga dom imorgon då L kommer hit ikväll och vi ska ha massa mys och göra saker imorgon. Vill inte då behöva sitta i telefon och försöka få någon att läsa upp vad som står i Fs journal. Ja ja det får väl bli som det blir. Kommer bli skogstokig om jag inte får informationen innan tisdag.


Helgen har bestått i en massa shopping kan man säga. I fredags åkte jag och Marcus till skövde och köpte skor till både honom och mig. På fredagkväll lagade vi god mat och såg på idol. Å jag färgade håret. Blev riktigt nöjd.

Lördag fm blev en tur i skogen, annars var det lugnt


Söndag morgon drog jag, mamma, Ing-Marie och Zandra till ullared för shopping och en övernattning. Gud så roligt vi har haft. Mycket skratt och interna skämt blev det.  Så nu har jag shoppat lite julklappar. Är nästan klar nu. Är lite mer till barnen å så kvar, men det får man kolla på en annan dag.


Nu håller jag på och skriver inlägg jag ska posta på instagram nästa vecka då det är jag som gästpostar då. Så kolla in instagram och @psykofobi nästa vecka, eller ja nu funkar ju med. 


Sitter nu och väntar på L ska komma. Hon ska vara själv hos mig idag till imorgon. Ikväll ska vi nog inte göra så mycket, utan bara vara hemma och ta det lugnt. Imorgon har vi lite grejer planerat gå på skattjakt och kolla på fiskar på fm, sen åker vi till min mormor och morfar ihop med min mamma.


Nej nu ska jag fortsätta greja lite med allt jag håller på med.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 januari 2018 11:04

Ja livet är som en enda stor bergodalbana. Upp och ner, hit å dit. Som många har läst på fb har jag valt att göra slut med Marcus. Inget roligt beslut, men ett beslut jag har varit tvungen att ta för min egen skull.   Igår var min älskade extra m...

Av Linda - 16 januari 2018 14:22

Nu är det full fart känns det som.  I söndags snubblade jag över Marcus hund och fick troligen en spricka i foten. Ska på återbesök på torsdag och kolla foten mer när svullnaden har gått ner. Jag satt i köket och pusslade och när jag skulle resa mig ...

Av Linda - 13 januari 2018 13:29

När man ger någon råd så säger man oftast - Följ ditt hjärta. Lyssna på din magkänsla. Men när man inte vet vad magen eller hjärtat vill, eller om dom vill olika. Hur gör man då? Är det mitt förflutna som spökar? Är det min bipolära diagnos som kicka...

Av Linda - 25 oktober 2017 09:42

Hur jävla svårt ska det vara att ta tag i saker? Nu kommer ett inlägg jag verkligen känner att jag måste få skriva av mig. Kommer bli ett argt inlägg känns det som. Vi håller på och kämpar för att F ska få en ADHD- utredning. Ja ja jag tror att vi ...

Av Linda - 23 oktober 2017 11:06

Detta är ett ämne som för mig ligger väldigt nära mig. Jag har skrivit en del om att jag har en pappa som är allkoholist. Nu tänker jag ämna detta inlägg till hur det faktiskt har varit. Mina tankar på varför det har blivit som det har blivit. Hur de...

Skapa flashcards