Alla inlägg den 1 februari 2017

Av Linda - 1 februari 2017 16:48

Ja så är det idag. Ont ont ont, men idag har värktabletterna hjälpt lite mer än igår. Det jobbigaste är värken och febern. Har sovit hela dag idag. Är så trött, febern tar verkligen ut sin rätt.

Har försökt få i mig lite mat idag, men det är svårt. Är inte sugen på något eller orkar äta. Dricker mycket som tur är.

Önskar jag kunde orka virka lite, tyvärr är det inte mycktet krafter till det. Att må fysisk dåligt gör att man mår sämre psykist, iallafall för mig.

Har idag tänkt mycket på barnen. Saknar dom massor. Känns så tråkigt att inte kunna ha kalaset på fredag =( men jag får ju träffa L och E på söndag när L ska få sin barnbibel. Vi har nu bokat ett nytt datum till kalaset. Har valt att lägga kalaset på en torsdag, då det har varit svårt att få till så att alla kan komma då många har helgerna upptagna ( läs min lillebror  ) ne skämt å sidor så vill jag att alla ska kunna komma, plus att jag vill att D ska kunna ha kalas när det passar honom. Eftersom tjejerna bor hos honom tycker jag det är en självklarhet att han först får bestämma när dom ska ha kalas och att jag sedan får hitta ett datum för vårat.


Började kolla på en ny serie igår, Innan vi dör på svtplay. Jag har ju sagt att jag ska ge Skam en chans, men när jag gick in på svtplay så såg jag denna serie. Den var faktiskt bra. Det som är tur är att den visas nu så det läggs bara ut ett avsnitt i veckan. Så jag kan komma ikapp nu då det bara är tre avsnitt som har gått nu, så då kan jag se på Skam emellan tills nästa avsnitt kommer.


Nej nu orkar jag inte skriva mer

Ha det gått alla denna lillördag

Ovido - Quiz & Flashcards