Alla inlägg den 11 februari 2017

Av Linda - 11 februari 2017 20:53

 


Ja vad ska man säga... Skulle värma mat förut, när jag sedan när jag skulle ta ut maten ur micron så var det ingen mat där.... Hmm ja jag hade ju gått in med dricka till tv-rummet så går dit och kollar efter maten. Okej ingen mat där heller. hmmm Letade över allt tex, köksbord, köksbänk till och med i badrummet då jag hade varit där och fixat lite. Hepp ingen mat hittar jag. Kollar i kylen, ja vad står det där? jo min mat.... Jag hade alltså inte stoppat in den i micron som jag var så säker på att jag hade gjort.


Kollar in melodifestivalen nu. Ja det finns inte så många bra låtar längre tycker jag. Jag gillade Roger Pontares låt faktiskt. Upptäcker att tiden går verkligen fort. Dom berättade att det var år 00 han var med med låter vindarna viskar ditt namn. Herre gud 17 år sedan. Han har blivit gammal och vad fan är jag då? ja det känns inte som att det var 17 år sedan han var med......


Ja jag har ikväll äntligen tagit igång med min virkning igen. Det är så rogivande att virka och bara sitta och ta det lugnt. Örat känns lite bättre nu faktiskt.


Av Linda - 11 februari 2017 16:09

Blir fan tokig. Har varit bra i örat i ca en vecka, men igårkväll och inatt har det verkligen satt igång. Mår skit verkligen. Hatar mitt öra. Är så trött på att gå och ha ont. Det gör ju ont hela tiden liksom.


Ikväll är det mello. Är nyfiken på Roger Pontares låt. Jag vet att den går att lyssna på reda, men jag är bestämd. Man ska inte lyssna på låtarna innan!


Hoppas jag orkar ta tag i virkningen snart igen. Virkade inget igår. Jag har virkat varje dag i flera månader, men igår orkade jag verkligen inte.


Blev inte så långt inlägg idag, men får ta tag i det en annan dag.

Ha en bra kväll alla

Ovido - Quiz & Flashcards