Direktlänk till inlägg 12 februari 2017

Smärta

Av Linda - 12 februari 2017 18:11

 


Ja natten var hemsk. Värkte så jag höll på att bli galen. Gick upp och satte mig i fåtöljen ihop om att det skulle bli bättre när jag fick upp huvudet, men icke. Vi  imorse hade jag inte sovit något knappt, klockan var väl vid 6 tror jag när värken var som värst. Jag låg och grät, så ont hade jag. Ett tag tänkte att jag åker in till akuten för detta var så hemskt. På något konstigt sätt lyckades jag somna. Vaknade vid 10,30, värken var fortfarande hemsk. Jag skickade ett sms till min morfar och frågade om han kunde komma och köra mig till jouren. Han kom och vi åkte in. Ja och där var vi inte direkt ensamma kan jag säga. Då min jour har dropp-in så var det bara att gilla läget och sitta och vänta på sin tur. Det som var så bra när det äntligen var min tur var att läkaren som jobbade idag var samma som jobbade när jag var där för någon vecka sedan. Han sa att mitt öra såg bättre ut men att trumhinnan hade dragit sig bakåt och att det är därför det gör så ont. Han sa att när barn har detta så brukar man operera in rör, men på vuxna ska man trykutjämna genom att hålla för näsa och ta i typ. Blev det inte bättre så skulle jag söka igen. Han var väldigt bra den läkaren. Tyvärr har våran jour väldigt dåligt rykte, men dom två gånger jag nu har varit där så har både sköterskorna och läkaren.

Lyckades somna lite när jag kom hem, vilket var så skönt. Så nu får jag hoppas att detta räcker och att jag slipper mer antibiotika. Ska verkligen ligga på med en remiss till öron. Så här kan jag verkligen inte ha det.


Nå vad tyckte ni om mello igår då?

jag tycker inte om det "nya" med att ha flera deltävlingar. Igår så var det ingen direkt låt jag fastnade för. Gillade Pontares låt, men han gick ju inte vidare tyvärr.. Programledarna är inte alls bra iår. Allt känns så fejk. Dom gör inga större utstickare. Ja förut om David Lindgren igår då =) en nakenchock kan man säga. Riktig snygg kropp hade han



 
 
Mammatvåbarn.bloggplatsen.se

Mammatvåbarn.bloggplatsen.se

12 februari 2017 22:52

Välkommen in till min blogg vetja. Här ska jag beräta lite om mitt liv med min familj som en dagbok.

http://mammatvabarn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 januari 2018 11:04

Ja livet är som en enda stor bergodalbana. Upp och ner, hit å dit. Som många har läst på fb har jag valt att göra slut med Marcus. Inget roligt beslut, men ett beslut jag har varit tvungen att ta för min egen skull.   Igår var min älskade extra m...

Av Linda - 16 januari 2018 14:22

Nu är det full fart känns det som.  I söndags snubblade jag över Marcus hund och fick troligen en spricka i foten. Ska på återbesök på torsdag och kolla foten mer när svullnaden har gått ner. Jag satt i köket och pusslade och när jag skulle resa mig ...

Av Linda - 13 januari 2018 13:29

När man ger någon råd så säger man oftast - Följ ditt hjärta. Lyssna på din magkänsla. Men när man inte vet vad magen eller hjärtat vill, eller om dom vill olika. Hur gör man då? Är det mitt förflutna som spökar? Är det min bipolära diagnos som kicka...

Av Linda - 1 november 2017 13:58

Ja inte händer det mycket med att få information från BUP om F. Dom ringde upp mig förra onsdagen och sa att dom som håller i våran kontakt hos dom skulle ringa upp min under förra veckan och ge mig den information som jag vill ha. Ja hur har det gåt...

Av Linda - 25 oktober 2017 09:42

Hur jävla svårt ska det vara att ta tag i saker? Nu kommer ett inlägg jag verkligen känner att jag måste få skriva av mig. Kommer bli ett argt inlägg känns det som. Vi håller på och kämpar för att F ska få en ADHD- utredning. Ja ja jag tror att vi ...

Ovido - Quiz & Flashcards