Direktlänk till inlägg 10 februari 2017

Samtal från E

Av Linda - 10 februari 2017 18:32

Idag ringde min lilla E. Blev så glad då hon oftas inte gillar att prata i telefonen. Hon pratade massor om allt möjligt. Hon tyckte att jag ska också ha kalas för henne imorgon. D ska ha kalas för sin familj imorgon. Känner mig så glad då E som har varit lite tillbaka dragen och varit väldigt pappig. Då hon har varit/är mycket med sin pappa. Alla mina barn bor ju hos deras pappor. F har mått väldigt dåligt över att jag är sjuk. Hon ororar sig massor. L och E har varit så små så dom har inte reflekterat så mycket på situationen. Nu när E har blivit så mammig på ett sätt är så mysigt. Hon vill kramas massor och prata.

Nu när hon pratade om kalas berättade hon att dom hade köpt annan fika till hennes faster som har gluten. Sedan sa hon - mamma du måste köpa hem glutenfritt till A när hon kommer till dig. Jag svarade att självklart skulle jag köpa det om A kom och fikade här.


Jag har bara tagit det lugnt idag. Känner mig inte riktigt pigg. Nyser och fryser och känner mig trött. Har typ sovit hela dagen. ja ja vi får väl se vart det tar vägen.


Har bakat bröd iallafall idag. Att baka och laga mat är för mig något som ger mig ett lugn. Nu står brödet i ugnen och jag har precis ätit mat också. Fisk som var såååå god om jag får säga det själv. Har varit sugen på fisk i flera dagar, men har inte orkat laga mat.


Ha de bra alla



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 januari 2018 11:04

Ja livet är som en enda stor bergodalbana. Upp och ner, hit å dit. Som många har läst på fb har jag valt att göra slut med Marcus. Inget roligt beslut, men ett beslut jag har varit tvungen att ta för min egen skull.   Igår var min älskade extra m...

Av Linda - 16 januari 2018 14:22

Nu är det full fart känns det som.  I söndags snubblade jag över Marcus hund och fick troligen en spricka i foten. Ska på återbesök på torsdag och kolla foten mer när svullnaden har gått ner. Jag satt i köket och pusslade och när jag skulle resa mig ...

Av Linda - 13 januari 2018 13:29

När man ger någon råd så säger man oftast - Följ ditt hjärta. Lyssna på din magkänsla. Men när man inte vet vad magen eller hjärtat vill, eller om dom vill olika. Hur gör man då? Är det mitt förflutna som spökar? Är det min bipolära diagnos som kicka...

Av Linda - 1 november 2017 13:58

Ja inte händer det mycket med att få information från BUP om F. Dom ringde upp mig förra onsdagen och sa att dom som håller i våran kontakt hos dom skulle ringa upp min under förra veckan och ge mig den information som jag vill ha. Ja hur har det gåt...

Av Linda - 25 oktober 2017 09:42

Hur jävla svårt ska det vara att ta tag i saker? Nu kommer ett inlägg jag verkligen känner att jag måste få skriva av mig. Kommer bli ett argt inlägg känns det som. Vi håller på och kämpar för att F ska få en ADHD- utredning. Ja ja jag tror att vi ...

Ovido - Quiz & Flashcards