Direktlänk till inlägg 4 mars 2017

chock

Av Linda - 4 mars 2017 18:34

Nu ska jag berätta något. Ni som känner mig väl kan väl ringa ambulans    till mat idag åt jag korv med bröd. Ni som inte känner mig så väl, så är det så att jag inte alls gillar korv. Kan äta om jag är borta, men inget jag ställer mig och lagar här hemma. Nu till mitt försvar, jag gjorde hemmagjord majonäs till. Då tar man tillräckligt mycket så man inte känner korvsmaken så väl. Sedan hade jag även varmkorv, vilket är bättre. Hatar verkligen hot dogs. varmkorv och tjock grillkorv funkar, men som sagt inget jag hoppar högt för. Nu ikväll vart jag sugen på det. hmmm konstigt. ja jag får väl skylla på att jag är allmänt förvirrad.


Detta med att läsa innan jag somnar funkar verkligen. Igår somnade jag kl 23:00 enda nackdelen är att boken jag läser är så bra så jag vill inte lägga ner den. somnade flera ggr igår och vaknade av att jag fick boken på mig . Slutade jag att läsa då? nopp fick nog boken på mig tre ggr innan jag släckte.


Idag är det andra chansen på mello. Jag kommer inte titta då jag redan har min favorit och han är redan i final det är den låten vi ska skicka och sedan vinna hela skiten. Denna låten speglar så mycket om vad som händer i den värld vi lever nu. Krig örverallt, människor på flykt, terrordåd, is, Donald Trump. Ja det finns många hemskheter nu. Vi ska vara glada att lever i Sverige. Sedan är jag glad att man nu ska införa lumpen igen. Nr 1 vi behöver folk när/om vi hamnar i krig. Nr 2 många ungdomar som slutar skolan nu är väldigt lata, man vill inte göra något som är jobbigt. Lumpen gör pojkar till män. vad jag har förstått så ska även tjejer även kommer bli inkallade till lumpten. Detta är bra också. Många tjejer enligt mig är så fisförnära

(stavning?) Vi behöver låta den åldersgruppen som helst bara vill hålla på med dator, telefon, socialamedier, växa upp och skaka om dom lite. Livet är inte en dans på rosor.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 januari 2018 11:04

Ja livet är som en enda stor bergodalbana. Upp och ner, hit å dit. Som många har läst på fb har jag valt att göra slut med Marcus. Inget roligt beslut, men ett beslut jag har varit tvungen att ta för min egen skull.   Igår var min älskade extra m...

Av Linda - 16 januari 2018 14:22

Nu är det full fart känns det som.  I söndags snubblade jag över Marcus hund och fick troligen en spricka i foten. Ska på återbesök på torsdag och kolla foten mer när svullnaden har gått ner. Jag satt i köket och pusslade och när jag skulle resa mig ...

Av Linda - 13 januari 2018 13:29

När man ger någon råd så säger man oftast - Följ ditt hjärta. Lyssna på din magkänsla. Men när man inte vet vad magen eller hjärtat vill, eller om dom vill olika. Hur gör man då? Är det mitt förflutna som spökar? Är det min bipolära diagnos som kicka...

Av Linda - 1 november 2017 13:58

Ja inte händer det mycket med att få information från BUP om F. Dom ringde upp mig förra onsdagen och sa att dom som håller i våran kontakt hos dom skulle ringa upp min under förra veckan och ge mig den information som jag vill ha. Ja hur har det gåt...

Av Linda - 25 oktober 2017 09:42

Hur jävla svårt ska det vara att ta tag i saker? Nu kommer ett inlägg jag verkligen känner att jag måste få skriva av mig. Kommer bli ett argt inlägg känns det som. Vi håller på och kämpar för att F ska få en ADHD- utredning. Ja ja jag tror att vi ...

Ovido - Quiz & Flashcards