Alla inlägg den 24 mars 2017

Av Linda - 24 mars 2017 17:35

Idag vaknade jag kl 10:45. Var visst tröttare än jag trodde. Jag ändrade lite i mina kvällsrutiner igår och det gick inte så bra. Jag började med att läsa och sedan kollade jag på telefonen istället för tvärtom, då jag ville läsa mer i boken å då inte bli så trött att jag bara orkar läsa en kort stund. Detta funkade inte alls. Somnade inte förens 01:00 ca. Har det senaste somnat innan 24:00 så kankse därför jag sov lite längre idag. Annars idag har jag inte gjort så mycket. Virkat och bara tagit det lugnt.


Jag har haft en bok i huvudet som jag har velat läsa, men har glömt av titeln och författaren. Det handlar om hur det är att vara mamma till ett handkippat barn. Mamman var för flera veckor sedan på Maluoe efter 10. Där pratade hon mycket om hur det är att man faktiskt måste sörja det friska barnet man inte fick och sedan hur deras liv serut nu och hur det har sett ut. Jag har varit så frustrerad på att inte kommer ihåg titeln eller vad mamman hette.

Idag tänkte jag att jag mailar dom på tv som jobbar med Maloue och fråga dom vad den hette. Mailade och tänkte att det dörjer nog länge och att jag kanske inte får något svar. 15 min senare fick jag ett svar, så nu är boken beställd. Bäst att göra det innan jag glömde det igen tänkte jag   


Nu blir det tillbaka till virkningen och att kolla på tv. Ha en bra fredagkväll alla

Ovido - Quiz & Flashcards