Alla inlägg den 29 mars 2017

Av Linda - 29 mars 2017 15:39

Nu har jag kommit hem efter att kört lillebror och Sandra till flyget. 10 dagar i japan väntar för dom nu. Hade med mamma som sällskap. När vi åkte hem stanade vi i Alingsås och åt på max. Älskar deras mat. När vi hade ätit upp kom en lite kille som precis lärt sig gå. Han var så söt. Han var bara 10 månader. Så han gick tidigt. Det var ju fortfarande vinglit, men han tog sig fram. När man ser sådan små godingar så blir man så varm i hjärtat. Det var samma när vi pysslade i söndags och jag tog upp Love. Han kramades så mysigt. Han riktigt gosade in sig i halsen och låg kvar där länge. Så mysigt. Mina är förstora för att vilja mysa med mamma, eller ja E gillar det när hon träffar mig. Då ska hon kramas en stund, sedan är det full fart. Då vill hon inte kramas. L kramar lite försiktigt. F vill nog mysa men hon börjar bli i den ålder där hon inte vill att man ska se att hon vill mysa. Hon kan krypa upp brevid mig i soffan när hon är här. Speciellt när vi ska kolla på något på datorn eller min telefon. Då sätter sig F på ena sidan och L på andra. Å E knör sig fram och sätter sig i mitt knä.


När vi kom tillbaka till Lidköping blev det en fika hos mormor och morfar. Mysigt att få komma å prata bort någon timme. Morfar var så nöjd efter att L somnade mot honom igår i bilen.


Nu har jag landat i soffan och där kommer jag att vara fram tills på lördag. Fick mitt möte inställt med kuratorn inom missbruk imorgon. Så nu kan jag bara ta det lugnt. Ska bli så skönt. Det behövs verkligen. Orkar inte med så mycket å nu har det varit alldeles förmycket.

Ovido - Quiz & Flashcards