Alla inlägg den 2 mars 2017

Av Linda - 2 mars 2017 17:19

Nu har jag en arg dotter. Tycker synd om hennes pappa. Hon vill få messenger. Vi provade det i somras och det gick inte alls bra. Hon har inga spärrar. Så hon kan skriva till en person typ 100 ggr per dag. Å även bjuda in folk på kalas och så. Hon ringde mig på skype och sa att hennes pappa sa att hon ev skulle få messenger. Då jag vet att hon är inne i en preiod där hon ljuger så skickade jag ett sms till N. Jag skrev att jag tyckte att hon inte skulle få det, men att det var upp till honom då han har vårdnanden och att hon bor hos honom. Fick då ett sms tillbaka att han höll med mig och att han inte var populär där nu. Jag sa att han kunde skylla på mig då jag redan sa att det inte var en bra ide när hon ringde. Ja denna tjej blir inte rolig i tonåren    men vad jag har förstått så var N inte så rolig i tonåren heller. Så han får nog bita i det sura äpplet =) Får skicak ett sms ikväll och se hur det har gått. Tycker synd om N. Han är själv med henne, tror hans andra dotter också är där idag också. Så han har nog fullt upp.


Ja idag har jag inte gjort så mycket. Cyklade och hämtade ut böcker jag hade beställt. Så nu ska jag försöka börja läsa lite igen på kvällarna istället för att greja så mycket på mobilen. Hoppas med detta att det inte ska ta 2 timmar att komma till ro.

En rolig sak idag var att jag tydligen hade betalat in förmycket på dagisavgiften. Jag fick en check på 300kr. Passar bra nu när man ska till ullared på måndag.


Ska ta tag i min virkning nu. Har många beställningar nu,


Ha de gott alla


Ovido - Quiz & Flashcards