Alla inlägg den 5 mars 2017

Av Linda - 5 mars 2017 18:28

Imorgon om inte vädret blir för dåligt ska jag och mina mammor  åka till ullared. Ska bli kul att komma ut lite. Älskar att gå på gekås. Inte så mycket pengar att spändera, men roligt att gå där och bara kolla in allt. Visst behöver jag lite grejer. Så lite shoppande blir det.

Hoppas nu bara att min nya rutin vid att sova funkar nu också. Brukar inte kunna sova när jag ska iväg tidigt. Boken är så grymt bra. Den heter Sluta aldrig att gå. Handlar om en tjej som föddes i Brasilien och hur hon och hennes mamma kämpar för att överleva. Hon blir sedan adopterad till Sverige. NU ska hon åka tillbaka till Brasilien för att försöka hitta sin mamma och även se hur det ser ut nu där hon kämpade som liten. Så har ni inte läst den så gör det.

Jag älskar självbiografier. Älskar att läsa om hur många har levt och hur dom har tagit sig upp igen. Har två böcker som ligger och väntar. Horungen, Hur kunde hon?


Ja virkningen fortskrider. Roligt som attan. Kollar mest på serier på tv samtidigt. Så har fullt upp med mina serier.


Ovido - Quiz & Flashcards