Alla inlägg den 13 mars 2017

Av Linda - 13 mars 2017 17:46

Idag började jag dagen med att åka och lämna blodprov. Hoppas jag slipper ta det så ofta snart. Har inga problem med att ta blodprov. Det är bara hela grejen. Komma ihåg att ta tabletten lite tidigare kvällen innan så det har gått minst 12 timmar innan man kan ta provet. Sedan ska man upp och iväg å ta provet. Jag cyklar så fort jag har vaknat. Det är jobbigt då jag oftast inte äter frukost innan, då tabletterna jag ska ta när jag kommer hem är bra att ta ihop med mat för magens skull. Så jag är helt matt när jag kommer hem.


I eftermiddag fikade jag och mamma hos mormor och morfar. Sedan åkte vi till Vinköl och köpte garn. Gud det är inte bra för plånboken att gå in där. Finns så sjukt snygga garn. Har turen att jag har många beställningar, så jag inte kan hitta på nya projekt. Visst köpte jag lite garn. Lite som jag behövde till beställningar och till att jag ska göra en egen väska. När vi var klara åkte vi till Slöjd detaljer. Jag behövde lite grejer till olika projekt jag gör nu, men DÄR var det ännu värre. Gud så mycket roligt det fanns. Man fick gå med skygglappar mot det man skulle ha. Mormor och morfar satt kvar i bilen, vilket va bra då ville man ju inte att dom skulle vänta så länge.


Nu ska jag bara ta det lugnt och ladda batterierna tills på fredag, då jag ska förhoppningsvis ska hämta E och L på dagis och åka och hälsa på mormor och morfar. Hoppas verkligen att jag hittar energi, men det ska jag nog göra.


Ovido - Quiz & Flashcards