Alla inlägg den 25 mars 2017

Av Linda - 25 mars 2017 18:50

Imorgon ska vi påskpyssla med alla barnen, mamma, Ing-Marie och Madde. Ja ni läste rätt ALLA barn ska vara med. F ångrade sig och ville hellre vara med och pyssla än att spela fotboll. Ska bli så roligt. Sedan efter pysslet blir det att möta min bror och hans tjej och äta. L och E vet om att vi ska göra det, men har inte sagt något till F. Det får bli en överraskning för henne när jag hämtar henne imorgon. 


Jag skadade min rygg ganska mycket i somras när jag ramlade ner för en trappa. Det har blivit så mycket bättre, men när jag ska hålla på i köket och speciellt nu när jag bakade får jag så jälvla ont. Det är så tråkigt då jag gillar att baka. Nu har jag fixat fikat tills imorgon. Lägger upp bild på det imorgon då jag inte har berättat för någon om vad jag skulle baka.


Nu ska jag provsmaka det jag har bakat, sedan blir det tv och virkning.

Ovido - Quiz & Flashcards