Alla inlägg den 30 mars 2017

Av Linda - 30 mars 2017 17:50

Inatt kunde jag inte sova. Vet ej varför. Somnade och vaknade varje timme. Brukar ha svårt att sova när jag ska göra något nästa dag, men idag hade jag inget planerat. hmmm konstigt.

Håller på med lite mer medicinbyte, så jag är helt ur balans nu. Alltid jobbigt att byta medicin. Först trappa ut den gammla samtidigt som man trappar upp den nya. Sedan har jag det jobbigt med allergi, så jag provar med en allergimedicin och den blir man ju så trött av. Sen har jag haft alldeles förmycket ett tag. Vilket har visat sig att jag är helt slut. Håller på och virkar, men tappar bort mig hela tiden. Blir så irriterad på migsjälv då.

Ska hitta en ny serie att följa nu. Dom jag har följt är nu slut, så måste hitta någon ny. Kollade på Emerald City. Ni som inte har sett den. Kolla den. Är sjukt bra. Kollad slut på första säsongen på bara några dagar. Hoppas andra säsongen kommer snart.


Nej nu orkar inte min hjärna skriva mer. Ha de gott alla där ut

Ovido - Quiz & Flashcards