Alla inlägg den 31 mars 2017

Av Linda - 31 mars 2017 17:11

Idag har jag bara tagit det lugnt. Sovit endel på soffan. När jag vaknade hade min handläggare från försäkringskassan ringt. Ringde upp henne. Fattar inte hur jag kunde missa samtalet. Måste ha sovit hårt. Hon ville kolla vad som sas på mitt läkarbesök i månads. Blir så rädd då hon nu har börjat prata om syselsättning. Blir så stressad. Vi får se vad som händer i framtiden. Vill ju ut på någon sysselsättning, men just nu klarar jag inte det. Måste få livet att fungera hemme först innan jag ska klara något mer.

 

Sedan fick jag ett brev på posten som gjorde att jag blev så glad. Nu kan jag se en framtid. Orkar inte skriva om vad det är mer än att jag är så nöjd.

 

Nu blir det tv och virkning. Nu blev ni förvånade eller hur   

Ovido - Quiz & Flashcards