Alla inlägg den 12 mars 2017

Av Linda - 12 mars 2017 18:47

Ja idag har jag lärt mig något. Kolla FÖRST vad vinsten är innan jag tävlar!!! Va med i en tävling där man fick gissa hur många ostbågspåsar en ica butik i stan skulle sälja på en dag. Jag trodde i mitt huvud att man nog skulle vinna något med ostbågar, många ostbågspåsar trodde ja. Nej sen får jag ett mail att jag har vunnit! Ja var roligt tänkte jag. Hmmm.... Hur tänkte jag när jag var med i tävlingen??? Jag har vunnit en uppblåsbar soffa    ja ja har skickat ett sms till D och frågat om tjejerna vill ha den. Om dom inte vill ha den så får jag ge bort den till någon som är sugen på en fin soffa


Så är det någon som känner att dom vill ha denna fina soffa så får ni gärna höra av er. I förstahand ger jag mina barn om dom vill ha. Vill dom inte så får någon gärna ta över den =)


Har idag varit på symöte. Det är alltid lika roligt att få komma ut. Nästa gång ska vi vara hos mig. Det ska bli roligt.  Imorgon ska jag, mamma, mormor och morfar åka och köpa garn. Det är alltid roligt. Ska bara komma ihåg att åka och ta blodprov på fm och hämta min medicin också. 

Ovido - Quiz & Flashcards