Direktlänk till inlägg 22 april 2017

Snapchat

Av Linda - 22 april 2017 18:52

Just nu sitter jag och skickar snap till F. Hon är hos sina små syskon idag. Så dom är med alla tre mina godingar. Det är mest F och L på korten, E gillar inte direkt att vara med på kort.


Ja vad har jag gjort denna lördag. Jo jag har fixat lite här hemma, men mest har jag tagit det lungt i soffan. Har fortfarande lite jobbigt efter magsjukan. Tror det beror på mina mediciner också. Är så trött. Somnar hela tiden om jag inte har något i händerna. Så virkar på som bara den för att inte sova bort dagen. Idag vaknade jag inte så tidigt iallafall. Vakna 8,30. Å det är bättre än att vakna 7.


Nu vill jag bara att dagarna ska gå..... Väntar på att byta operatör på min mobil, och då kan jag få en ny mobil. Jag är nog lite "mannlig" när det har att göra med teknik. Älskar verkligen att nya "leksaker" att greja med. I slutet på nästa vecka hoppas jag att jag kan fixa det. Det som är så roligt är att jag knappt har velat hålla i en Iphone och nu ska jag skaffa mig en. Det ska bli kul med en ny och få lära sig allt från början. Hitta vart man gör olika inställningar och bara leka.


Ikväll blir det talang och sova.

Föresten, jag lagade mat ikväll ( vilket jag inte har orkat på bra länge) hade fått tag i potatisgratäng i affären. Till det hade jag kött. Köttet hade jag marinerat i olja, vitlök, vitlökspeppar och ramslökssalt. Det blev så gott... Jag har inte haft matlus på flera veckor, men detta var så gott.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 januari 2018 11:04

Ja livet är som en enda stor bergodalbana. Upp och ner, hit å dit. Som många har läst på fb har jag valt att göra slut med Marcus. Inget roligt beslut, men ett beslut jag har varit tvungen att ta för min egen skull.   Igår var min älskade extra m...

Av Linda - 16 januari 2018 14:22

Nu är det full fart känns det som.  I söndags snubblade jag över Marcus hund och fick troligen en spricka i foten. Ska på återbesök på torsdag och kolla foten mer när svullnaden har gått ner. Jag satt i köket och pusslade och när jag skulle resa mig ...

Av Linda - 13 januari 2018 13:29

När man ger någon råd så säger man oftast - Följ ditt hjärta. Lyssna på din magkänsla. Men när man inte vet vad magen eller hjärtat vill, eller om dom vill olika. Hur gör man då? Är det mitt förflutna som spökar? Är det min bipolära diagnos som kicka...

Av Linda - 1 november 2017 13:58

Ja inte händer det mycket med att få information från BUP om F. Dom ringde upp mig förra onsdagen och sa att dom som håller i våran kontakt hos dom skulle ringa upp min under förra veckan och ge mig den information som jag vill ha. Ja hur har det gåt...

Av Linda - 25 oktober 2017 09:42

Hur jävla svårt ska det vara att ta tag i saker? Nu kommer ett inlägg jag verkligen känner att jag måste få skriva av mig. Kommer bli ett argt inlägg känns det som. Vi håller på och kämpar för att F ska få en ADHD- utredning. Ja ja jag tror att vi ...

Ovido - Quiz & Flashcards