Alla inlägg den 1 april 2017

Av Linda - 1 april 2017 20:49

Blir så jävla förbanad. ursäkta mitt språk, vill du inte läsa fler dåliga ord kan du låta bli att läsa detta blogginlägg.


Idag är det första april och det hör ju till traditionerna att man ska luras. Jag tycker att det är okej att luras, OM det inte handlar om saker man inte ska skämta om. Saker som kan få andra att må dåligt. Då är det inget roligt skämt.  Polisen hade lagt ut att dom skulle skaffa en kattavdelning, då dom inte hade tillräckligt med polishundar. Så dom skulle träna upp katter. Detta är ett skämt som var bra och ingen for illa.

Det som jag har sett på min fb och instagram är folk som lägger upp bilder på ett positivt graviditetstest. Som dom sedan skriver att dom luras. Detta är jävla otroligt! Varför vill man lura någon att man är gravid? Jag har som ni vet 3 godingar. Dom betyder allt för mig. Det som gär mig så arg är att det finns dom som kämpar massor med att bli med barn. Vissa kämpar år in och år ut. Dom försöker med ivf.  Att luras om en sådan sak är så genoma elak. Dom kämpar för något som vi andra inte behöver kämpa. Dom är så starka som kämpar. Jag tycker då att dessa skämt med gravtester är att det blir som en smäll i ansikten på dom. Vi har alla någon i våran bekantskap som har som kämpar med att få barn. Så ge fan i lägga ut sådant!!!!! Så jävla dåligt!!!!


Har kommit hem nu från ett kalas där vi firade en 55 åring. Är slut efter mycket skratt och god mat. Nu blir det lugnt ett tag.

Ovido - Quiz & Flashcards