Alla inlägg den 8 april 2017

Av Linda - 8 april 2017 17:29

Idag har jag gjort minsta möjliga. Suttit och virkat och kollat på tv. Man orkar liksom inte kolla på nyheterna efter allt som har hänt i Stockholm. Det är så hemskt, men jag har svårt att kolla på det då jag mår så dåligt av det. Vad kommer hända med Sverige? Första terrordådet, Ja om man inte räknar självmordsbombaren som sprängde sig själv förtidigt. Klantigt, men skönt för oss. Kommer detta bli något som kommer hända mer och mer i Sverige? Nu känns det väldigt skönt att man inte bor i en storstad. Chansen att någon skulle göra något här eller i Götene där mina barn är ju inte så stor. Jag blir rädd för vad mina barn och ev barnbarn kommer få leva om detta fortsätter. Orkar inte tänka på det mer.


Jag har nu börjat virka en väska till migsjälv och ska sedan virka solhattar till E och L. Skönt att kunna virka lite åt migsjälv för en gångs skull. Det händer inte ofta. Hmmm började nu att fundera när jag gjorde något till migsjälv. Är nog ett halvår sedan minst.


Åter till virkning och tv

Ovido - Quiz & Flashcards