Alla inlägg den 12 april 2017

Av Linda - 12 april 2017 19:01

Är så jävla förbanad, ja ni som inte gillar ett hårt språk kanske inte ska läsa detta då det kommer inte vara så snälla ord.

F ringde mig förut. Hennes pappa ber att få prata med mig. Då visar det sig att ett barn i hennes klass har mobbat henne idag IGEN!!!!! Hon har berättat flera ggr att han säger vissa saker och fula ord. Hon har gått till fröknarna, men inget händer. Å när hennes pappa idag skulle hämta henne så tog en av fritidspedagogerna honom åt sidan och berättade att F och killen hade bråkat i skolan idag och använt ett väldigt grovt språk. Både jag och F:s pappa vet att hon inte är guds bästa barn, MEN vi vet också vad denna killen har gjort. Hon går i tvåan nu å denna kille har småbråkat med henne sedan dom gick på förskolan. Å nu i skolan har det bara blivit värre. Hennes pappa skulle kontakta rektorn imorgon då det inte hjälper att prata med fröknarna. Nu får det fan vara nog alltså. Sa till honom att om han behöver hjälp med något så var det bara att säga till. Bråka med mig är en sak, MEN ger du dig på mina tjejer så jävlar är det bäst att du springer. Jag kommer se till att rektorn får ett argt samtal om N inte lyckas imorgon. å funkar det inte där ja då blir det skolinspektionen. Nej nu får jag lugna ner mig lite.  Eller så sparar jag lite aggresstioner tills jag ska med mormor till hennes läkare. Både jag och morfar är ganska arga och när någon retar upp morfar ja då är det bäst att fly landet. Å jag kan allt skälla på rätt bra ja med. Så  ja jag skulle inte vilja vara den läkaren. Dom skulle ringa upp mormor idag, men nej då. Ingen ringde upp henne. Så ja jag bygger upp ganska mycket ilska nu.


Nej fortsätta virka lite kanske

Ovido - Quiz & Flashcards