Alla inlägg den 27 september 2017

Av Linda - 27 september 2017 20:42

Onsdag igen då.... vart tar veckorna vägen? F tränar ju trampolin varje onsdag. Idag hade vi med L. När vi skulle hämta L på fritis var hon helt borta. Fröknarna stod som frågetecken när jag frågade efter henne. Dom sa att hon var ju här nyss. Efter lite letande hittade vi henne. Hon lekte kurragömma med en kompis. Inte lätt att hitta ett barn som leker kurragömma på en stor skolgård ?
Det blev burger king som mellanmål ? inte världens nyttigaste mellanmål, men barnen var nöjda.
Är så mysigt med L. Hon vill bara mysa och krypa upp i famnen. Så härligt med kramar och mys.
Längtar efter mys ?

Nu har jag satt mig i soffan och väntar på att Farang ska börja.

Imorgon blir det ett besök hos min ssk och kolla lite grejer.

Shit vad trött jag är ???

Ovido - Quiz & Flashcards