Alla inlägg den 23 september 2017

Av Linda - 23 september 2017 21:33

Idag började vi med att jag ska ha F lördag-söndag varannan helg. Vi åkte till B-bytar dag och köpte lite kläder till barnen. Efter det åkte vi och tog en fika med min mamma och min bonus mamma som jag säger (mammas vännina sen dom var unga) jag och F åkte sedan å handlade lite gott.
F har gjort så fina armband idag. Ett till mig som symboliserar mina sjukdomar och mina tre viktigaste personer i mitt liv. La ut en bild på armbandet i en grupp på fb jag är med i. Det resulterade i att en tjej beställde en av F. F blev så glad.
Sedan tog vi en tur till Götene och hälsade på några vänner. Nu ligger F och snarkar bredvid mig i soffan.

Jag ska lägga mig och läsa lite nu. Imorgon tar vi med matsäck å åker till skogen med storfamiljen

Ovido - Quiz & Flashcards