Alla inlägg den 20 september 2017

Av Linda - 20 september 2017 10:29

Oj då, bloggen har legat på hyllan lite

Just nu är det en riktig berg å dalbana.
Trappar ut mediciner. Fram till igår kväll har jag mått väldigt bra. Kände hela dagen igår att det bara gick nerför ?
Har haft kontakt med en kille i flera veckor. Vi sågs i söndags, båda kände att detta kände barn. Sen igår slutade han svara på sms. Nu ska ni inte tro att det är därför jag har dippat! Visst så har det haft en del i det, men började dippa innan han slutade smsa. Blir så jävla irriterad på personer som inte har respekt att säga att det inte funkar. Om man känner att det inte känns bra, så kan man väl skriva det!!!! Istället för att bara sluta svara. Ja ja det är som jag har sagt innan, det är bättre att vara singel. Så nu kan ni grabbar hålla er borta. Vill bara ta hand om mig själv å dom tre som är viktigast i mitt liv.

Idag ska jag träffa F och E. F har träning idag och E ville följa med och titta. Först blir det en tur till mormor och morfar.

Nu kommer det vara en tuff period för F. En utredning ska starta. Hon har en så bra klassföreståndare. Hon ser F och hjälper henne i skolan. Rycker in innan det blir bråk.
Nu ska vi ha mer kontakt med skolan och det ska göras lite ändringar runt henne i skolan. Nu hoppas vi på att det hjälper. Är nog lite därför jag har dippat. Vi hade massa möten i måndags. Både med BUP och skolan. Har nog varit lite manisk inför dessa möten. Å när dom är gjorda kan jag falla.

Så min höst nu ska jag lägga fokus på F och se till att hon mår bra och att hon får den hjälp hon behöver. Självklart ska jag lägga tid på E och L. Inga män ska få komma in i mitt liv!


Nu kämpar vi, du och jag ?????? mamma finns här för dig, å jag ska slåss med näbbar och klor för att vi ska hitta en balans i ditt liv.

Ovido - Quiz & Flashcards