Alla inlägg den 24 september 2017

Av Linda - 24 september 2017 19:17

Har haft mitt stora hjärta hos min lördag-söndag. Hon har det tufft på många sätt nu, men i helgen nu har det gått så bra ??? är så stolt över henne. Inga bråk och inga utbrott. Lyssnat på mig direkt utan att man har tjatat. Vi myste massor igår innan hon skulle sova.
Idag tog vi matsäcken och for ut i skogen. Plockat massa svamp. Finns hur mycket som helst nu. Jag älskar trattisar ? efter skogen ville F och T leka mer, så vi åkte hem till Ing-Marie och barnen lekte (läs T och F) L hade fullt upp med att äta allt han kunde ? han är så go. Så himla skönt att se att dom mår så mycket bättre.
När jag kom hem hade jag lite svamp att rensa ? svampen är väldigt våt efter allt regn. Mina fingrar såg ut som jag hade badat i ett dygn typ ?
Lagade lite mat när jag kom hem. Skickat mail till hela Sverige kändes det som, var bara 4 mail, men det tog tid och hjärnan fick tänka lite ? ojoj visste inte att min hjärna kunde funka ? men nu är det gjort och jag TROR mailen har kommit till rätt personer ? skulle inte förvåna mig om beställningen av mammas smörgåstårta gått till Felicias lärare istället för till Gita ?

Imorgon läkarbesök? hatar läkarbesök som är nya, där jag inte vet vem som jag ska träffa och hur den är. Hoppas det kommer gå bra imorgon. Måste stanna och ta massa prover på sjukhuset inför insättning av ADHD medicin. Sen hämta ut min apodos. Ja vi får väl se när jag kommer där ifrån. Å nu kom jag på något. Kan ju åka tidigare och ta dom proverna. Då slipper min hjärna oroa sig så mycket.

Igår skickade jag ett sms till min kontaktperson. Nu har jag valt att avsluta min kontaktperson, jag har haft världens bästa kontaktperson. Det har handlat mest om att det är alldeles för mycket runt mig nu.

Blev lite svamp ???

Ovido - Quiz & Flashcards