Alla inlägg den 22 september 2017

Av Linda - 22 september 2017 18:24

Idag har jag verkligen inte gjort något. Legat i soffan och sett på filmer. Har inte ens orkat gå ner och kolla posten. Tog ett bad, efter att ha legat i badet i 30 min tänkte jag att jag skulle gå upp. Låg kvar en timme till, klarade verkligen inte att gå ur. Låg bara i badet och tankar for runt. Denna dag skulle många kalla att jag är lat. De som säger så får gärna prova en dag i mina skor. När man har olika diagnoser inom neuropsykiatriska sjukdomar behöver man vissa dagar då man inte gör något. Hjärnan klarar inte alla intryck, utan behöver vila.

Imorgon kommer F. Vi ska på barnklädes bytar dag imorgon. Funderar på om vi ska baka bullar på em. På söndag ska vi ut i skogen och plocka svamp, om vädret tillåter
Nu blir det mer film och bara ta det lugnt.

Ovido - Quiz & Flashcards