Alla inlägg den 31 januari 2017

Av Linda - 31 januari 2017 18:46

 


japp då har jag legat i soffan och sovit fram och tillbaka hela dagen. Har inte kunnat äta något då det gör så jävla ont. Ringde tillslut till 1177. Dom sa till mig att åka in till joouren. Skrev med mamma och frågade om hon kunde köra mig. När vi kom fram så fick jag träffa en läkare fort med tanke på att det var dropp-in. Sjuksköterskan tog crp och det var samma som igår. Tänkte att ja ha nu får jag höra ordet virus igen. In kommer en trevlig läkare, han kollar mig i örat och säger att det har gått håll på trumhinnan och att det nu rinner ut var. Så det blev antibiotika.


Jag har nu skickat ett sms till D och N att jag inte kommer kunna ha något kalas på fredag. Visst kanske jag kommer må bättre på fredag, men kommer inte orka att fixa inför kalaset. L ska få bibel på söndag, så det vill jag gå på. Ett kalas kan man ju flytta, medans att hon bara får Barnbibel en gång i livet. Så nu satsar jag på att bli frisk tills på söndag. Känns jättetråkigt då jag verkligen saknar mina barn. L och E får jag ju träffa på söndag i kyrkan iallafall. Sedan är det symöte på söndag som jag hoppas jag kan gå på. Det borde jag kunna då jag ska äta antibiotika i fem dagar.


Nu ska jag försöka äta lasagne.


Ha det bra alla

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards