Direktlänk till inlägg 3 juni 2017

Lång tid har gått

Av Linda - 3 juni 2017 12:43

Ja jag vet att det har varit ett långt uppebåll, men nu är jag tillbaka tror jag. Har saknat att blogg, men samtidigt har jag fortfarande jobbiga darrningar. Så ser det lite konstigt ut när jag skriver så beror det på det.  Vad har hänt sedan jag tog ett uppehåll. Jag har hittat en ny lägenhet. Ska flytta om en vecka. Flyttar till en liten etta, men det känns som att jag kommer trivas där. Det finns badkar och det har jag saknat i fyra år. Kommer älska hösten när man kan tända ljus och krypa ner i badkaret själv eller med sällskap    nej skämt och sidor. Är fortfarande singel och trivs som det. Fast man vet ju aldrig vad framtiden har planerat.


Något som betyder så mycket för mig är att jag har börjat träffa barnen mer. Jag orkar på ett annat sätt nu. Å jag har lärt mig hur jag ska planera runt allt. Ikväll kommer min minsting E hit och ska sova tills imorgon. Vi ska ut och äta med min mamma och Lejonet som E säger   ikväll. Sedan blir det bara massa mys med mig och E. Imorgon ska vi åka till Baltazar i Skövde med E:s bästa kompis på dagis och hennes familj. Ska bli roligt, har aldrig varit där.


Barnen har börjat att prata om att dom gillar att vara själv med mig. Å för mig känns det så bra att dom vill det. Är mycket lättare att orka när dom kommer en och en. Sen får dom själklvart även komma alla tre ibland också.


Detta är väl det jag kommer på nu att skriva om. Snart kommer E  och vi ska åka och hälsa på min mormor som ligger på sjukhuset.


Over and out

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 januari 2018 11:04

Ja livet är som en enda stor bergodalbana. Upp och ner, hit å dit. Som många har läst på fb har jag valt att göra slut med Marcus. Inget roligt beslut, men ett beslut jag har varit tvungen att ta för min egen skull.   Igår var min älskade extra m...

Av Linda - 16 januari 2018 14:22

Nu är det full fart känns det som.  I söndags snubblade jag över Marcus hund och fick troligen en spricka i foten. Ska på återbesök på torsdag och kolla foten mer när svullnaden har gått ner. Jag satt i köket och pusslade och när jag skulle resa mig ...

Av Linda - 13 januari 2018 13:29

När man ger någon råd så säger man oftast - Följ ditt hjärta. Lyssna på din magkänsla. Men när man inte vet vad magen eller hjärtat vill, eller om dom vill olika. Hur gör man då? Är det mitt förflutna som spökar? Är det min bipolära diagnos som kicka...

Av Linda - 1 november 2017 13:58

Ja inte händer det mycket med att få information från BUP om F. Dom ringde upp mig förra onsdagen och sa att dom som håller i våran kontakt hos dom skulle ringa upp min under förra veckan och ge mig den information som jag vill ha. Ja hur har det gåt...

Av Linda - 25 oktober 2017 09:42

Hur jävla svårt ska det vara att ta tag i saker? Nu kommer ett inlägg jag verkligen känner att jag måste få skriva av mig. Kommer bli ett argt inlägg känns det som. Vi håller på och kämpar för att F ska få en ADHD- utredning. Ja ja jag tror att vi ...

Ovido - Quiz & Flashcards