Alla inlägg den 6 juni 2017

Av Linda - 6 juni 2017 18:28

I lördags kom ju min minsting. Vi hade en jättebra kväll, åt mat ute, köpte godis, hälsade min mormor. Sen myste vi hemma i soffan och såg på film. Hon var så trött, så hon somnade nästan ifrån godiset. Söndag åkte vi till Baltazar i Skövde där vi mötte upp E:s bästis och hennes mamma. Jag tyckte inte det var något speciellt. Barnen tröttnade, så vi gick till en lekplats istället. Där hade dom roligt. Fick ett kort där dom sitter på samma gunga och man ser riktigt kärleken mellan dessa två. Det som är lite tråkigt är att hennes kompis är ett år äldre. Dom går på samma förskola nu, men T kommer gå upp till skolan ett år innan E. E kommer sakna T då.


Igår var jag och lämnade blodprov och hälsade på min mormor. Idag har jag packat, tvättat och lagat mat. F och hennes pappa var här och åt. Hade lovat honom en skinkstek och i min nya lägenhet är det ett litet kök så tänkte att jag kunde göra det innan jag flyttar.

Nu är allt nedplockat som jag kan packa nu. Brorsan och Sandra var här med lite mer flyttlådor som jag kan packa det sista. Det är inte många saker utan mer otympliga.

På lördag går flytten, ska bli så skönt att kunna packa upp i nya lägenheten och komma till ro. Nu mår jag skit över att det står grejer överallt. Hittar inget och vissa grejer som jag vill använda har då legat nedpackat. Så nu får det gärna blir lördag fort.


Ovido - Quiz & Flashcards