Alla inlägg den 19 januari 2018

Av Linda - 19 januari 2018 11:04

Ja livet är som en enda stor bergodalbana. Upp och ner, hit å dit. Som många har läst på fb har jag valt att göra slut med Marcus. Inget roligt beslut, men ett beslut jag har varit tvungen att ta för min egen skull.


Igår var min älskade extra mamma här och fikade lite på fm. Åt årets första semla. Mummmmmsss. Hon hade med sig en tavla med diamond painting. Är min nya hobby Tänker er att det är som att sy korstygn fast man klistrar fast pärlor enligt ett mönster. Jätte fina blir dom. Väldigt bra nu när tankarna far runt som värsta stormen i huvudet. 

På eftermiddagen hade jag återbesök på ortopeden med min fot. Det är en rejäl stukning med uttämda ledband och en ev spricka i knölen på utsidan av foten. Har ont som fan, men finns inget att göra mer än att ha foten lindad och vila.

Å mitt i allt detta nu så drar det igång massor runt F. Möten hela tiden och samtal. Ja man är ju inte sysslolös precis. =) 


Idag ska jag bara ta det lugnt och bara pärla.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards