Alla inlägg den 16 januari 2018

Av Linda - 16 januari 2018 14:22

Nu är det full fart känns det som.  I söndags snubblade jag över Marcus hund och fick troligen en spricka i foten. Ska på återbesök på torsdag och kolla foten mer när svullnaden har gått ner. Jag satt i köket och pusslade och när jag skulle resa mig upp såg jag inte att han hade lagt sig nästan precis vid min stol. Så jag snubblar till på honom och ramlar omkull. Får foten under mig och ja ni kan ju gissa vilka ord som åkte ur min mun då. Satte mig i soffan och foten bara svullnade mer och mer. Ringde 1177 efter en stund. Och dom tyckte en läkare skulle se på den. Ja och efter fem timmar på akuten så blev foten lindad hårt och jag fick åka hem. Nu ska jag tillbaka på torsdag och kolla upp foten mer. Har även varit hos tandläkaren idag. Så nu gör det ont lite var stans. ja ja lika bra att ta allt på en gång.

Imorgon börjar Fs trampolin igen. Som hon har längtat. Härligt med rutiner som kommer igång för oss alla igen. Både jag och F är ju i ganska stort behov av att livet rullar på i rutiner så man vet vad som händer.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards